app.fireflies.ai Open in urlscan Pro
34.173.4.206  Public Scan

URL: https://app.fireflies.ai/view/TUSA-EST-Y-zey-lem-Proses-Onay-Durumlar-::vIpvjlY2XXhEAQvH?ref=recap&track=vIpvjlY2XXhE...
Submission: On November 22 via api from TR — Scanned from CA

Form analysis 0 forms found in the DOM

Text Content

We are loading some Thanos level javascript...
LIMITED TIME
Black Friday
Get 25% Off
Get25% FLAT OFFon all plans.
Subscribe Now

TUSAŞ- EST Yüzey İşlem Proses Onay Durumları
Get started with Fireflies
AI FILTERS

Questions
61

SENTIMENTS

Positive
0
Neutral
0
Negative
0

SPEAKER TALKTIME

SPEAKERS
WPM TALKTIME
MMetehan Kalem
188
53%
AAhmet Furkan Öney
205
35%
MMehmet halim Ozbek
170
12%

Notes
Video

Video Player is loading.
Play Video
Play
Mute

Current Time 0:00
/
Duration 38:45
Loaded: 2.65%


00:00
Stream Type LIVE
Seek to live, currently behind liveLIVE
Remaining Time -38:45
 
1x
Playback Rate

Chapters
 * Chapters

Descriptions
 * descriptions off, selected

Captions
 * captions settings, opens captions settings dialog
 * captions off, selected

Audio Track

Picture-in-PictureFullscreen

This is a modal window.



Beginning of dialog window. Escape will cancel and close the window.

TextColorWhiteBlackRedGreenBlueYellowMagentaCyanTransparencyOpaqueSemi-TransparentBackgroundColorBlackWhiteRedGreenBlueYellowMagentaCyanTransparencyOpaqueSemi-TransparentTransparentWindowColorBlackWhiteRedGreenBlueYellowMagentaCyanTransparencyTransparentSemi-TransparentOpaque
Font Size50%75%100%125%150%175%200%300%400%Text Edge
StyleNoneRaisedDepressedUniformDropshadowFont FamilyProportional
Sans-SerifMonospace Sans-SerifProportional SerifMonospace SerifCasualScriptSmall
Caps
Reset restore all settings to the default valuesDone
Close Modal Dialog

End of dialog window.


View complete GPT-powered meeting notes
Skim through the meeting in minutes by GPT-powered summary, notes, action items
and more.
Login
TUSAŞ- EST Yüzey İşlem Proses Onay Durumları
Halim Özbek
Nov 22 2024, 12:00 AM
Turkish
Yüzey işlem
kromik asit anodizesi
kupon testleri
fiyatlandırma tablosu
iş aktarımı
proses onayları
Overview
TUSAŞ-EST Yüzey İşlem Proses Onay Durumları toplantısında, katılımcılar arasında
tanışmalar yapılarak teknik sorunlar çözüldü ve Halime Özbek'in katkıları ile
Yardımcı Sanayi Zirvesi’nin olumlu değerlendirmesi üzerinde duruldu. Kupon ve
proses onaylarının durumu, Gökhan Bey'in istifası, Pınar Canan Babaoğlu'nun yeni
iletişim kişisi olarak atanması gibi önemli gelişmelerle gündeme geldi; ayrıca
TPS290 için astar ve boya onaylarının beklendiği, TPS211 ve TPS215’in test
çalışmalarının sürdüğü aktarıldı. Yüzey işlem tablosu fiyatlandırmasının diğer
firmalarca kabul edildiği bilgisi paylaşılırken, EST'nin onay sürecini
hızlandırması ve iş aktarımlarının 2025 başında başlaması hedeflendi. Toplantıda
belirlenen eylem maddeleri ile katılımcılara yapılacak işler ve süreçlerin
hızlandırılması talimatları verildi.
Notes
🤝 Tanışma ve Teknik Sorunlar (03:07 - 06:30)
 * Metehan Kalem ve Ahmet Furkan Öney ses ve bağlantı sorunlarını çözdü
 * Halime Özbek toplantıya katıldı
   
    * Toplantıda yüzey işlem süreçleri ve kupon onayları hakkında bilgi
      alışverişi yapıldı.
    * Katılımcılar, etkinliklerin düzenlenme sıklığını ve yüz yüze görüşmelerin
      önemini vurguladılar.
    * Gökhan Bey'in istifası ve süreçteki diğer değişiklikler de gündeme geldi.

📊 Yardımcı Sanayi Zirvesi Değerlendirmesi (06:30 - 09:38)
 * Halime Özbek: Zirve iyi organize edilmiş, yılda en az iki kere yapılmalı
 * Ahmet Furkan Öney: Zirve her sene devam edecek

🔬 Kupon ve Proses Onayları (09:38 - 18:30)
 * Gökhan Bey'in istifası bildirildi
 * Pınar Canan Babaoğlu yeni iletişim kişisi olacak
 * TPS290 için astar ve boya onayı bekleniyor
 * TPS211 ve TPS215 için test çalışmaları devam ediyor
 * Kupon tedariki haftaya tamamlanacak
 * Korozyon testi için 20 güne ihtiyaç var

📈 Yüzey İşlem Tablo Fiyatlandırması (18:49 - 27:51)
 * Metehan Kalem: Tablo diğer firmalar tarafından kabul edilmiş
 * Her parça için yerli koltik ve marketing uygulaması planlanmış
 * Fiyatlar, firmalardan alınan dönüşlere göre yapılmış
 * EST'nin hızlıca onay vermesi ve iş aktarımlarına başlanması istendi

🔄 İş Aktarım Süreci ve Gelecek Planlar (27:52 - 38:01)
 * İş aktarımı başlangıçta mail üzerinden ilerleyecek
 * Parça kayıtları ve teklifler hızlı bir şekilde yapılacak
 * Kromik asit anodizesi onayı, iş aktarımı için kritik önem taşıyor
 * EST'nin portalda iletişim bilgilerini güncellemesi gerekiyor
 * Hedef: 2025 başında iş aktarımlarına başlamak

Action items
Mehmet Halim Özbek
 * Yapışma testi için kupon tedarik etmek (13:23)
 * Korozyon testi için 20 günlük süreci tamamlamak (25:34)
 * Pınar Canan Babaoğlu'na mail atarak kupon talebi yapmak (15:58)
 * Portalda iletişim bilgilerini güncellemek (33:46)

Metehan Kalem
 * Yüzey işlem tablo fiyatlandırmasını hızlıca onaylamak için EST'ye iletmek
   (21:20)

Ahmet Furkan Öney
 * Pınar Hanım ile kupon tedariki konusunda görüşmek (16:19)



Transcript

MMetehan Kalem

03:06

Ahmet sesim geliyor mu benim? Sesim geliyor mu Ahmet? Altyazı M.K. Kanka sesin
geliyor mu şeyden? Ben seni duymuyorum bro. Bilmiyorum. Ben telefondan
gidiyorum. Bu mikrofonu bağlayamıyorum şeye. Kulaklıktan gelmiyor bro. 
AAhmet Furkan Öney

04:34

Bir daha söyle. 
MMetehan Kalem

04:35

Kulaklıktan gelmeyen duyamıyor ben seni. Tamam. Kapatayım mı? Peynir olsunlar. 
AAhmet Furkan Öney

05:52

Merhabalar. 
MMetehan Kalem

06:01

Merhabalar duyabiliyor musunuz beni? 
AAhmet Furkan Öney

06:03

Metehan Bey merhabalar. 
MMetehan Kalem

06:06

Merhabalar. 
AAhmet Furkan Öney

06:08

Halime Özbek ben. 
MMetehan Kalem

06:10

Memnun oldum Halim Bey. Eee kulaklığı bağlamaya çalışıyorum da bir saniyenizi
rica edeceğim. 
AAhmet Furkan Öney

06:15

Tabii ki. Merhaba sesim geliyor mu? Şu anda geliyor. 
MMetehan Kalem

06:30

Sesin geliyor. Tamam, ben şu anda hazırım. Halim Bey, nasılsınız? 
AAhmet Furkan Öney

07:13

Merhabalar, bizler iyiyiz. 
MMehmet halim Ozbek

07:14

Sağ olun. 
AAhmet Furkan Öney

07:15

Sizler nasılsınız? 
MMetehan Kalem

07:16

Bizler de iyiyiz. Teşekkür ederim. Mehmet Bey de halledebilirse kendi sözünü. 
AAhmet Furkan Öney

08:02

Sesim geliyor mu acaba? 
MMetehan Kalem

08:04

Evet duyabiliyoruz. 
AAhmet Furkan Öney

08:06

Tamamdır. Teşekkür ederim Halim Bey. Sizleri
sormalı. Neredeyiz? Teşekkürler. Sağ olun. Yardımcı Sanayi Zirvesi'nde
görüşmüştük o gün. Kuponla alakalı bir sorunuz olmuştu. Öncelikle etkinliği
nasıl buldunuz? Merakımdan soruyorum. Gayet iyi organize olmuş. Gayet rahat
katılabilen, içeriye girdiğinde birçok kişiyle temas sağlamış bir organizasyon
olarak düşünüyorum. Bizler adına hem sizlerle bir araya gelme. Hem de
tedarikçiler, yani bizim gibi yardımcı sanayi olan firmalarla temas
edebilme. Çünkü yüz yüze görüşmeler, böyle zirveler çok önemli. Bence böyle
zirvenin yılda en az iki kere yapılması lazım. Pislerde onlarla bir araya gelin,
bir yüz yüze görüşelim. Pisler adına da fırsat oluyor. Bir fuar
gibi. Kesinlikle. Bir Expo gibi gidiyorsunuz. En zor şey aslında firma ziyareti
oluyor. Şirket yönetimi olarak gideceksiniz. Randevu alacaksınız. Karşı taraf
müsait olacak. Aksi durumu olmayacak. Görüşeceksiniz. Bunlardan bir mana
çıkaracaksınız. Ama onun yerine herkesi aynı anda aynı yerde görebileceğiniz bir
platform. Bence bu ne kadar sık olursa tabii ki. 
AAhmet Furkan Öney

09:26

Hem faydasına hem firmaların faydasına açıkçası. Verimli bir etkinlik. Senede
iki defa olur mu bilmiyorum ama biz her sene devam ettireceğiz inşallah. Evet
öyle söylemiştim. 
MMetehan Kalem

09:37

Önümüzdeki sene sonuna doğru denmişti. 
AAhmet Furkan Öney

09:40

Evet yine aynı dönemlerde olur. İnşallah inşallah. Şimdi şeyi de soracağım. O
gün görüştüğümüzde Bir konumuz vardı kuponla alakalı ben o gün Gökhan Bey'le
görüşmüştüm. Gökhan Bey'e sordum durumu. Normalde elimizde kupon hazır da. Bizim
sizden beklediğimiz astar var. Size göndermeye çalıştığımız astar
varmış. Oradaki işlemlerin tamamlanması gerekiyormuş öncesinde. Tamam ulaştıysa
sorun yok. Bana da ulaştı. O gün arkadaşlarla iletişim kurdum. Ulaşacak
demişlerdi. Ulaştıysa sorun yok. Devam eden süreçte de kuponları da
gönderecektir Gökhan Bey ama Gökhan Bey sanırım istifa etmiş. Bilginiz var mı
bilmiyorum. Ayrılışla ilgili süreci olduğunu duymuştum. Hayırlısı
olsun. Hayırlısı inşallah. Şimdi sizde de ben proses ekibi bu toplantıya
katılamayacak. Yoğunlar biraz. Orada sizle Pınar Hanım ilgilenecek. O da sizle
yakında temasa geçer, bilginiz olsun. Tamam. Pınar Canan Babaoğlu. Pınar Canan
Babaoğlu. 
MMetehan Kalem

10:43

Tamam. 
AAhmet Furkan Öney

10:44

Bilginiz olsun diye söylemek istedim. 
MMetehan Kalem

10:49

Halim Bey, ben ilk defa şimdi firmanın hakkında da sahibi değilim. Siz bir grup
şirketi gibi bir şey misiniz? Hani yüzey işlem alanı dışında başka işleriniz de
var diye anlıyorum sizin konuşmanızdan. 
AAhmet Furkan Öney

11:03

Özür dilerim sesinizi biraz daha açayım da. Tekrar etme şansınız var mı? 
MMetehan Kalem

11:09

Esete olarak sadece yüzey işlem üzerine mi çalışıyorsunuz yoksa başka işleriniz
de var mı? 
AAhmet Furkan Öney

11:15

Yani yüzey işlemi boya var. Işte kumlama var ama bunun dışında ııı bizim EST
bünyesinde değil ancak EST bünyesi dışında Talaş'ı imalat firmamız var ARN
Makine acaba onunla ilgili mi konuştum? 
MMetehan Kalem

11:31

Ha tamam doğru doğru. Şimdi şimdi. 
AAhmet Furkan Öney

11:34

Orada kendimize ait geliştirdiğimiz ürünler var. Belki onlarla ilgili konuşmuş
olabiliriz. EST'de geliştirdiğimiz mesela bir kaplama
var. Doğrudur. Konuşmuştuk. 
MMetehan Kalem

11:48

Anladım. Anladım Halim Bey. 
AAhmet Furkan Öney

11:53

Ben o zaman toplantıya bir giriş yapayım. Bir süredir görüşemiyorduk Halim
Bey. Tamamlanan aksiyonlarımız var. Tamamlanan aksiyonlarımız var. Açık
aksiyonlarımız var. Tamamlananları bir kısaca özet geçeyim. Eee portal
sorunlarımız vardı. Onları çözdük. TPS yüz altı, yüz yedi, yüz dokuz, iki yüz
on, iki yüz elli, iki yüz altmış için onay süreçlerimizi tamamladık. TPS290 için
bir ara bir liste göndermiştik size. Ona çalışmıştınız. Orada süreç devam
ediyor. Tamamlanan aksiyonlar bunlar. Rota kırnımlı bir şekilde TPS290'ı
incelemiş miydiniz? Ben hatırlayamadım ama. 
MMehmet halim Ozbek

12:31

TPS290 kuru film. Merhabalar. 
AAhmet Furkan Öney

12:33

TPS290 kuru film için konuşuyorsunuz sanırım. Evet. 
MMehmet halim Ozbek

12:44

O kısımda boyu onayı bekleniyordu. Astar ve boyu onayı. Onlar alındıktan sonra
kuru filme geçelim dendi. Fakat şöyle bize gelecek olan parçaların çoğunu kromik
asiteloks almış. O yüzden hani kromik asiteloksalı aslında ön plan aldık. Şu
anda o kısımda onaylarımız tamamlandıktan sonra kuru filme geçiş yapabiliriz. 
AAhmet Furkan Öney

13:09

Tamamdır, tamamdır. Açık aksiyonlarda da 211 ve 215 için test çalışmaları devam
ediyordu en son. Hala aynı statü devam ediyor diye düşünüyorum. 
MMehmet halim Ozbek

13:18

Doğru mudur? 
AAhmet Furkan Öney

13:20

Bunları ne zaman sonuca erdirebiliriz? 
MMehmet halim Ozbek

13:23

Şöyle yapışma testinin dışındaki kuponları gönderdik biz Gökhan Bey'i teslim
ettim. Yapışma testi için de bir kupon tedarimiz olacak. Haftaya elimizde olmuş
olur. Haftaya prosesi alacağız, tamamlamaya çalışacağız. 
AAhmet Furkan Öney

13:39

Tamam, kupon geldiğinde aksiyon alınmış olacak anladım. 
MMehmet halim Ozbek

13:42

Evet, evet. 
AAhmet Furkan Öney

13:44

Tamamdır. Onun haricinde bizden beklediğiniz herhangi bir malzeme veya bilgi var
mıdır bizim tarafta? İş aktarım sürecine ayrı geçeceğim çünkü. 
MMehmet halim Ozbek

13:54

Yani şöyle, eğer kupon federliğinde bize yardımcı olursanız. Çünkü şöyle, bizde
bazen çizdik gelebiliyor kuponlar. O da testlerde sıkıntı yaratabiliyor. 
AAhmet Furkan Öney

14:08

Bu konuyu hiç Gökhan Bey'le görüşmüş müydünüz peki? Elimizde kupon var mı yok mu
sorgulamış mıydınız? Onu sorgulamış. 
MMehmet halim Ozbek

14:15

Yani bu konuda yardımcı oluruz. Hani siz yine tedarik etmeye çalışın dediler. 
AAhmet Furkan Öney

14:20

Anladım. Peki siz şu an sipariş geçtiniz mi? Daha doğrusu üretici firma nerede? 
MMetehan Kalem

14:24

Evet. 
AAhmet Furkan Öney

14:26

Sevkiyat tarihi falan belli. 
MMehmet halim Ozbek

14:28

Evet evet. Haftaya elimizde olacak kuponlar. 
AAhmet Furkan Öney

14:31

Anladım. Ama daha önce çizik ulaştığı olduğu için siz endişelisiniz biraz. 
MMehmet halim Ozbek

14:35

Evet. 
AAhmet Furkan Öney

14:35

Aynen. Hatta toplantılar bunları da İnanın çok kişiyle konuştuk hatırımda
kalmadı ama. Anladım. Onların çizik olma ihtimali bir de yüzeyleri bundan özel
oluyormuş galiba. Evet. Ne deniyordu ona bir işlem vardı. 
MMehmet halim Ozbek

14:51

Klat. 
AAhmet Furkan Öney

14:51

Klatlı. Kletli mi klatlı? 
MMetehan Kalem

14:54

Klatlı. 
MMehmet halim Ozbek

14:54

Klatlı. 
AAhmet Furkan Öney

14:54

Anladım. 
MMehmet halim Ozbek

14:55

Korozun için anklat isteniyor. Bildiğim kadarıyla. 
AAhmet Furkan Öney

15:01

Siz ona göre tedarik ettiniz. 
MMehmet halim Ozbek

15:02

Biz ona göre tedarik ediyoruz evet. 
AAhmet Furkan Öney

15:06

Orada netlik kazandı mı? Tam olarak netleştirebilir miyiz? 
MMehmet halim Ozbek

15:09

Demişti. Burak Ağabey şey demişti, klat'lı olması gerekiyor demişti ama
IPS'lerde korozyon testi için unclat 2024 yazıyor. 
AAhmet Furkan Öney

15:23

Şöyle yapalım. Siz bana bir mail atın bu konuyla alternatif olarak da böyle bir
şey siz çalışabilir misiniz? Biz zaten tedarik ediyoruz ama endişeliyiz
deyin. Biz de kendi içimizde Mevcut mudur bu kupon? Bunu bir sorgulayalım. Ben
Pınar Hanım'a yönlendireyim. Pınar Hanım ile bir kontak kurup koordine etmeye
çalışayım. Alternatif olarak elimizde de kendimizi garantiye alacak bir
yöntemimiz olsun. Bu konuyla alakalı sizden mail bekliyorum. 
MMetehan Kalem

15:52

Tamamdır. 
MMehmet halim Ozbek

15:55

Pınar Hanım'a da bilgi geçiyorum. 
AAhmet Furkan Öney

15:57

Pınar hanımın mail adresi varsa direkt ona yazabilirsiniz. Beni cc'ye koyup
tamam o zaman direkt beni cc'ye koyun Pınar hanımdan talep edin olur mu? Eğer
mevcutsa Pınar hanımlarda zaten o size yardımcı olacaktır. Alternatif olarak
eğer malzeme gelecek olan kuponların çizik olması durumunda kullanabileceğimiz
bir kupon için kendimizi garanti altına almış oluruz böylelikle. 
MMehmet halim Ozbek

16:19

Tamamdır ben mail atayım. Yani gerçek olan kuponlara göre öyle bir yol
izleyebiliriz evet. 
AAhmet Furkan Öney

16:26

Diğer türlü önden aksiyon alırsak zaman kaybetmemiş oluruz. Kuponlar geldiğinde
ters bir durumda. Onun haricinde Metehan Bey'in sizlerle çalıştığı bir yüzey
işlem tablo fiyatlandırması vardı. O konuya değinmek istiyorum. O konuda bir
çalışmanız ne aşamada merak ediyorum. Metehan Bey de bu konuyu görüşmek ister
sizle. 
MMetehan Kalem

16:48

Evet, evet. O tablo uzun süredir sizde. Hani ne yaptınız, inceleyebildiniz
mi? Herhangi bir sorduğu sormanız var. 
AAhmet Furkan Öney

16:54

İncelendi, Metin abi çok özür dilerim. İncelenip dönüş yapıldı diye
hatırlıyorum. Detektif birimimiz tarafından. Kendilerini davet edeyim, onlara
bir sorayım. Bir saniye verirseniz. 
MMetehan Kalem

17:21

En son ben 18. Kısımda bir yönlendirme yapmıştım. 
AAhmet Furkan Öney

18:01

Ertan Bey merhabalar. 
MMetehan Kalem

18:04

Merhabalar. 
AAhmet Furkan Öney

18:05

Teklif departmanından şu an Filiz Hanım aramızda. Merhaba. Teklifler
incelenmiş. Ben yanlış hatırlıyorum. Teklif gönderilme aşamasında ama son bir
iki tane kontrol yapılıyor. Bir de bu tekliften uzun süredir bizde olmasının
sebebi de teklifle ilgili istem Dicle Hanım'ın beyinine düşmüş. 
MMetehan Kalem

18:28

Evet. 
AAhmet Furkan Öney

18:29

Evet. Serverle ilgili olan bir sorun vardı. Aslında yönlendirmeler vardı. O da
çalışmamış. O çalışmayınca da bizim olaydan haberimiz ııı bu Tayyiz zirvesinden
bir iki gün önce oldu. Biz de sonrasında çalışmalarımızı yaptık. Şu an ııı
üzerinde çalışılmazlık. Bir iki tane şey var, kalem var. 
MMehmet halim Ozbek

18:49

Evet. 
AAhmet Furkan Öney

18:49

Yaş boyayla ilgili yani başka bir sorunuz varsa tabii Fizan'ın burada bildiğim
bu şekilde. 
MMetehan Kalem

18:57

Anladım. Anladım. Filiz hanım herhangi bir sorunuz varsa onları da duymak
isterim. Çünkü tabloda bazı maliyetler var, hesaplama metodları değişik,
sıkıntılı gördüğünüz yerler nelerdi ya da her şey uygun muydu? Siz dinleyin. 
MMehmet halim Ozbek

19:12

Yani şöyle biz o gönderdiğimiz tablo örnek bir örnekten bahsetmişiz. 
AAhmet Furkan Öney

19:20

O örneğe göre bir uygulama yaptık. 
MMetehan Kalem

19:23

Sizin hesaplama yöntemini de hesapladık. 
MMehmet halim Ozbek

19:25

Kendi dışarıdan aldığımız işlerden birkaç tane örnek parça çıkarttık ve bir
hesaplama yaptık. 
MMetehan Kalem

19:35

Doğru görünüyor. 
MMehmet halim Ozbek

19:37

Şimdilik yani maaşlarınızı vesaire de hesaba katılınca eee doğru göründü birkaç
proses için ama oy ödemini olmak istedim yine de hani eee birkaç örnekte daha
bakmak istedim. Daha detaylı bakmak gerekiyor çünkü oyadan. 
MMetehan Kalem

19:55

Eee şöyle kısaca şeyi söyleyeyim. Eee şimdi bu liste diğer firmalarımız
tarafından kabul edilmiş bir liste. Eee yeni firmalarda da sürece bu
ilerletmemiz gerekiyor. Eşitleme yapabilelim fiyatlarda. Iıı o şekilde
aktarımları değerlendirip eee tüm firmalarla ııı eşit gidebilirim yüzey işlem
firmalarıyla diye planlamış planlamış bir liste. Senin arkalarından biri şu. Iıı
her bir parça için yerli koltik ve marketing uygulaması bir koltik olsun olması
mesela ödeniyor ki ııı firma maliyetini ııı yükseltirse firma önceliklendirerek
maliyeti fazla olacak şekilde planlandı. Iıı karlılığını arttırmak için
planlandı. Eee bu şeylerde eee ölçülerde eee efektif ölçüleri değil
parçanın. Solda yazan malzeme ölçüleri. Yani gelecek olan malzeme bundan daha
küçük gelecek. Bu bakımdan da aslına bakarsınız eee tabloda bir üstüne geçmenizi
sağlayacak şekilde eee planlanmış oluyor. Eee maliyetler bizim tarafımızdan eee
kullandığımız ve firmalardan yeniden dönüşlere göre yapıldı. Ama ilerleyen
süreçte tekrardan bir gündem olması olabilir. Iıı değişikliğin ya da bazı
prosesler adil değildir. 
MMetehan Kalem

21:07

Mesela bazı prosesler çok yukarıda kalıyor. Mesela bir miktar daha yukarıda
kalan bir proses ııı maalesef. Ama atıyorum işte ııı boya işlemi ııı daha
aşağıda kalıyor. Iıı bunu da aşağıda kalıyor. 
AAhmet Furkan Öney

21:24

Evet. Evet. 
MMetehan Kalem

21:24

Bunda belli sebepleri var. Çünkü hemen her parça boyadan geçiyor. Böyle olunca
orada da kümülasyon çok fazla oluyor. Gibi gibi böyle bir planlamaya bazanılarak
yapıyorlar. Benim sizden ricam, bunu hızlıca onay verin. Hızlıca onay verin ki
bu tabloya, hızlıca iş aktarımlarına size başlayabilelim. Eğer bir yerde
gerçekten siz de hesaplarsınız ki, işte iki ürün süslenen parçanız olur, bir
süslenen parçanız olur. Artık şeyi görürsünüz ya biz buradan zarar ediyoruz ya
da kar ediyoruz ya da sıkıntıyı görürsünüz. O zaman bir şeyler yapmaya çalışırız
ileri yönünde. Ama bizim hızlıca sizi iş geliştirmek isteğimiz var. Arkadan
düzeltmelerini de ihtiyaç olması halde yapacak şekilde düşünüyorum. 
MMehmet halim Ozbek

22:04

Tamam, peki. Bir şey sorabilir miyim? Adetler yaklaşık ııı kaç adet bağlığında
geliyor? O da maliyet etkiliyor. Hani ııı çoğu küçük adetlerde hani. 
MMetehan Kalem

22:17

Iıı. 
MMehmet halim Ozbek

22:17

Zarar etmesi var ama. 
MMetehan Kalem

22:22

Işlem firmalarında yaşadığımız en büyük sıkıntı tam olarak bu. Eee siz bir peç
yapıp o peçi eee işleme alacak şekilde düşünsün. Eee biz ise bir eee birçok
parça size aktaracak şekilde ilerleyemeye çalışıyoruz. Yani ben mesela adres şu
an işte elli adet desem de elli adet gelmeyebilir. Çünkü ihtiyaçları farklı
dönemlerde açılacak olabilir. Eee o parçanın size aktarılacak olan parça eee
belki tahmin ihtiyaç miktarı elli altmış yüz adet ama size beş gelecek. İki, üç
hafta sonra bir dört gelecek gibi montaj sekansına göre planlanıyor. O bakımdan
bu biraz kestirilmesi zor bir konu. Biz firmalarda şunu hedefliyoruz. Atıyorum
Chromic Vest Anodized'i. Eğer tablosunu kabul ettiğiniz anda, size 36 tane
plantten durmadan parça kayıtları yapmaya çalışacağız. Teknik açıkçası parça
kayıtları yapmaya çalışacağız. Böyle olunca Chromic Vest Anodized, Fürjet, Milli
Muharrem, Gökbey, Atak helikopterleri gibi helikopter grupları Siz onları
TPS-811'leri gruplayıp birlikte sokacaksınız tankın içine. 
MMetehan Kalem

23:26

Bir kümülasyon oluşturduktan sonra da adetin çok önemli kalması olmuyor
parçalara. Zaten sizde bir yığın olacak. O yığında doğru prosesleri eşleştirip o
şekilde banyolarınıza sokuyor olacaksınız, kullanıyor olacaksınız. 
MMehmet halim Ozbek

23:42

Tam biriktirebileceğiz aslında. 
MMetehan Kalem

23:44

Aynen öyle. İlk başlangıçta belki bir miktar tam efektif kullanamıyoruz. Biz ııı
bu havuzlar tam dolmadan gidiyor. Yani acil deniyor işte. Elli tane alacakken
ııı yirmi beş otuz tane aldık. Öyle verdik gibi. Havuzumuz efektif. Kullanamıyor
gibi göreceksiniz ama ııı bu bir geçiş süreci olacak. Bu geçiş sürecini
hızlandırabilmemiz için de bizim size hızlıca parça kaydı yapabilmeniz
lazım. Bunun için bize ne lazım? Öncelikle bu tek tablonun kabul edilmesi
fiyatları lazım. Ikinci olarak muhakkak ama muhakkak biz iki yüz on birin
onaylanması lazım. Çünkü bizim rotamız, TPS-211 ile başlayan rotamız çok fazla
var, alüminyum parçalarda. Şimdi mesela bakıyorum ben şöyle, sizin onaylarınız
neydi olmuş? Aspergoya'da onayınızı almışsınız, Kemikofim'de onayınızı
almışsınız, çok iyi. TPS-211'de onayınızı aldığınızda, çok
hızlandırabiliriz. TTS'de onayınızı aldınız mı? TTS, NDT, FPN, TRAN, EDGE, o
konulardaki muayenelerleri aldınız mı? 
MMehmet halim Ozbek

24:44

Evet, onlarla da onay aldık. 
MMetehan Kalem

24:47

Siz şu anda ana prosesi, klaviyete aldığınız anda işaretlerim ekibinden özgün
projeler adına konuşuyorum. Çok hızlı bir şekilde sizin bütün yüzde işlem
tekniklerini ekleyecekler. Alüminyum parçaların yüzde yüzüne, total iş
harcımınızda nereden baksanız yüzde yetmiş beşine teklif verebilir konuma
geleceksiniz. O sebeple hızlıca havuzlarınızı dolduracak şekilde
ilerleyebileceğiz. 
MMehmet halim Ozbek

25:17

Tamam, çok teşekkür ederim. 
MMetehan Kalem

25:20

Ben teşekkür ederim ama sizden önce geleyim, şu tablonun onaylanması. Tablo
onaylanmaya başlayalım, bir de kromik restorantlar ne zaman tamamlanacağı
noktasında bir dönüş yapıldı mı? Ne zaman bitireceksiniz acaba süreçleri? 
MMehmet halim Ozbek

25:34

Yani şöyle haftaya kupon gelecek. Astar elimizde var şu an. Iıı yapışma testi
için de kuponlar gönderilecek. Korozyon testi için bir yirmi güne ihtiyacımız
olacak. Iıı o bize biraz şey yapıyor, bağlıyor. Onun dışında yani hızlıca onay
süreçlerini hallederiz. 
MMetehan Kalem

25:54

Öngörünüz. 
MMehmet halim Ozbek

25:56

Nasıl? 
MMetehan Kalem

25:57

Sonra şu tartış. Öngörü verecek olsanız şu tarihte ııı biz ııı bu onayı alırız
dediğiniz tarih ne zaman? 11 için. 
MMehmet halim Ozbek

26:05

Yani yirmi gün korozyon testi için düşünecek olursak bir ayı bulabilir. 
MMetehan Kalem

26:11

Bir ayı rahat bulur. Iıı o zaman aralık sonu gibi yani Ocak ayında itibaren bize
size ııı artık şey yapıyor olmamız lazım. O yüzden de aralığın ortalarında ııı
şartlarına başlayabiliriz gibi görünüyor. Iıı bu şekilde görünüyor. Aralığın
ortalarında şartlarına başlarız. Iıı Ocak ayına kadar siz muhtemelen şeyi de
almış olursunuz. Ülkesi yüz on bir onayınızı. Ona isnaden de hızlı hızlı bu
kromikasit anodize noktasındaki parçalara girebiliriz. 
MMehmet halim Ozbek

26:45

Peki kromikasit anodize için de onay yatmayacaktık aslında çünkü şu an için
onaylanmış değildi. Şu an için onaylı değil evet. Tabloyu tekrar mı güncelleyip
size göndermem gerekecek onaylandığı takdirde? 
MMetehan Kalem

27:01

Eee şöyle eee o tabloda güncellediğiniz şey ben bu fiyatları kabul ediyorum
dedikten sonra onayınızı bekleyeceğiz. Onaylandıktan sonra zaten eee çalışmaya
başlayacağız tabloyla. Hani eee siz prosesleriniz dahil. 
AAhmet Furkan Öney

27:15

Siz vakit kaybetmeden ona sanki onaylı gibi çalışabilirsiniz. Evet. 
MMetehan Kalem

27:20

Evet. O amacımız o bir şey gelirse eee onay şeye giderse biz iki dört hafta
öncesinden çalışmalara başlarız ki eee onayınızı alır almak bir içerginiz
oluşmuş olsun diye. 
AAhmet Furkan Öney

27:29

Hı hı. 
MMehmet halim Ozbek

27:30

Tamam. Tamam, çok teşekkürler. 
MMetehan Kalem

27:35

Var mı sizin sormak istediğiniz başka bir şey konuyla alakalı? Merhabalar, ben
bir şey sorabilir miyim? Buğra Mersal'a. Duyabiliyor musunuz? Duyabiliyoruz,
buyurun Buğra abi. 
AAhmet Furkan Öney

27:49

Duyuyoruz, buyurun. 
MMetehan Kalem

27:51

Şimdi biz penetrans, alodin boya işi alabiliyoruz. O iş aktarımını hızlı bir
şekilde yapabiliriz aslında. Alödin hangi alödin? Kemikofim diyorsunuz. Şöyle,
kemikofim bizim aslında yardımcı prosesimiz gibi görünüyor. Genelde kemikofim
prosesimiz bizim Chromika Soundize'da elektrikli boğdilini istediğimiz yerlerde
uyguladığımız bir proses. Hal öyle olunca, aslına bakarsanız, kromik asit
anodazisi tamamladıktan sonra dahil olabiliyor. Şu ana prosesimiz kromik asit
anodazisi üzerine ilerliyor. Anladım. 
AAhmet Furkan Öney

28:36

Top point bir yerde kromik asit. 
MMetehan Kalem

28:40

Aynen öyle. Rotalar şu şekilde, kromik asit anodazisi düşkü bir rota. O rotaya
kromik asit anodazisi dahil oluyor, asgari boya dahil oluyor. Ahtar boyası da
Chromecast'a gönderdiniz. O zaman Chromecast'ın öncesi ana şey oluyor. Bir de
TPS220'niz var, Cartman Clayton. Bu da diğer ana uygulamamız. O da çelik
parçaların ana uygulaması gibi düşünebilirsiniz. 
AAhmet Furkan Öney

29:05

Şeye istinaden sordum aslında. 
MMetehan Kalem

29:06

Teklif kalemlerinde sadece alödin, yani kromikten bağımsız alödinli işler de var
ya. 
AAhmet Furkan Öney

29:13

Yok. 
MMetehan Kalem

29:13

O yüzden o iş aktarımını yapabilir miyiz kısmını sormak istedim. Şöyle... Sizde
herhangi bir tek parçası paylaşıldı mı datasını? Çünkü Kemikdofilmin tek olduğu
bir data binde bir falandır. Hani öyle bir iş hacmi yok sadece
Kemikdofilmin. Anladım. 
AAhmet Furkan Öney

29:33

Güncel iş hacmin de yok o zaman. 
MMetehan Kalem

29:36

Aynen. Aynen. Belki geçmiş zamanlarda tek... Aynen aynen. Bir sene önce sadece
penetrant alüdin boya prosesi üzerinden de ilerleyebiliriz diye konuşulmuştu
açıkçası. 
AAhmet Furkan Öney

29:47

Öyle mi? 
MMehmet halim Ozbek

29:48

Aynen. 
MMetehan Kalem

29:50

Benim gördüğüm kemiklör film binde birdir. Sadece kemiklör, yani
kromiklöreksiyonandaizm olmadığı kemiklör film binde birdir. Ben o kadar
kemiklör filmi elektrikli kullanıyorum. Kromiklöreksiyonandaizm ve boya astör
uygulamalarında elektrik geçiş kendiliğinin olması istediğimiz yerlerde o
uygulama yapılıyor. O yüzden çok görmedim. Tamam, teşekkür ederiz. Benim başka
sorum yok. 
AAhmet Furkan Öney

30:13

Zannetleşici olup istedim kendimizi. İyi oldu Halim Bey ya. Uzun zamandır
görüşmüyorduk. 
MMehmet halim Ozbek

30:19

Evet. 
AAhmet Furkan Öney

30:19

Verimli oldu. Evet. Sağ olun. Şu an hani kalan prosesleri de tamamlarsak sanki
nihayete erdireceğiz süreci gibi duruyor. Evet. Aynen öyle. Bu kromik asit benim
gördüğüm şu andaki bize iş aktarımı anlamındaki en önemli geçmemiz gereken
çektim. Bununla ilgili tabii ki bunun 20 günlük pusisi testi çok uzun
sürüyor. Yoksa uygulamasında hiçbir şey yok. Onu beklemek durumundayız diye
düşünüyorum. Bunu ııı umarım en yakın zamanda iki bin yirmi beşin başında
tamamlanmış olur diye umut ediyorum. Aynen en kötü aralık sonunu tamamlamış
olursak iki bin yirmi beşe ııı işaret tarımlarını yapacak şekilde
gireriz. Inşallah yeni yılda yeni bir tedarikçiyle biz de yeni bir müşteriyle
beraber yürümek nasip olacak İnşallah yeni bir sayfa açarız beraber. Benim
farklı bir sorum yok. Sizin bizden beklediğiniz başka bir konu var mıdır? 
MMetehan Kalem

31:19

İş aktarımı yaparken portaldan mı destek alacağız? 
AAhmet Furkan Öney

31:23

Yoksa iletişim ilk etapta nasıl iletişime geçeceğiz? 
MMetehan Kalem

31:29

Ben cevaplayayım isterseniz bunu. Genel olarak işlem noktası mail üzerinden
ilerliyoruz. Portalda kullandığımız oluyor ama ilk süreçlerde muhtemelen mail
ile gideriz. Size sonra bu parçaların kaydı tarafınıza yapına düşüyor şu
fiyatlarla. Doğrular mısınız deriz. Sizden tabloya bakıp doğrulamanızı
isteriz. Çünkü bazen maskelemeleri falan kaçırabiliyoruz. Parçada maskeleme
ihtiyacı olduğunda birden fazla maskeleme ihtiyacı olmaya da görmemiz
zorlaşabiliyor. O şekilde söyledim. Size de direkt parçalar atıp bunlara teklif
vermeniz bekleniyor diye teklif sizden isteyebiliriz. Tekliflere de en geç bir
gün içerisinde yani bir ya da iki gün içerisinde düğün hatta dönüş yapmanız
gerekiyor. Hızlı ilerliyor. Iıı o şekilde ilerliyor. Sistemden gittiği de olur
ama ilk başta ııı biz sizden mail ilerliyoruz. 
MMehmet halim Ozbek

32:27

Tamam. 
MMetehan Kalem

32:27

Tekrar karışıklık olmaması adına sizde kayıtlı mail. 
AAhmet Furkan Öney

32:30

Adresleri ııı hangileri acaba? Mesela teklif maili var mı sizde? 
MMetehan Kalem

32:35

Şöyle ııı bizim arkadaşlar şunu sormuş olayım aslına bakarsanız. Sizden
tekliflere kimin mail adresini verdiniz? Iıı bizim teklif et esete yüzey kaplama
nokta kop diye bir eee domenimiz var mail adresimiz var. Değilse onu
iletebiliriz. 
AAhmet Furkan Öney

33:01

Burak Bey sizi portal üzerinden sanırım onları revize edebiliyorsunuz diye
biliyorum. 
MMetehan Kalem

33:05

Evet eee işte o yüzden sorunun başına geleyim. O yüzden portal hani eğer portalı
kullanacaksak. 
AAhmet Furkan Öney

33:12

Ona göre ben revize edeyim. Biz mail atarken genelde firmaların portalda giriş
yaptığı mail adresleri üzerinden kontrol sağlayıp mail atıyoruz da. Hani Dicle
Hanım eğer duruyorsa onu kaldırabiliriz, revize edebiliriz. Onlar için
dedim. Portalda kendi iletişim. 
MMetehan Kalem

33:29

Teklif sorumlusu olarak Miray Kuşuk görünüyor. Ve teklif et stgüceykaplama.com
olarak görünüyor. Miray Hanım ilgilenecek tekliflerle. 
MMehmet halim Ozbek

33:40

Benim ismimi Miray Hanım'la değiştirebilir misiniz rica etsem? Nadide Filiz ve
Miray. 
MMetehan Kalem

33:45

Ben ilgileneceğim. Bunları siz değiştirebiliyorsunuz şu anda. Portala girin. Siz
portalda iletişim bilgilerini aktif ve pasif olacak şekilde kullanılmayanları
pasif alın. Kullanılanları aktif alacak şekilde değiştirebilirsiniz. Peki
siparişler portalı üzerinden mail olarak mı gelecek bize? 
MMehmet halim Ozbek

34:04

Bir ihale süreci olmayacak. Çünkü fiyatları önceden karar vermiş
oluyoruz. Parçalar ne zaman gelecek? Sipariş emri nasıl gelecek? 
AAhmet Furkan Öney

34:13

Ben bu konuda bilgilenmek isterim. 
MMetehan Kalem

34:16

Fiyatlar size doğrulanmış olacak ya da bilgilendirilmiş olacak. Mesela ben bir
teklif içeceğim. Teklifiniz beklenmektedir diyeceğim. Siz o parçaya teklif
verdiğinizde zaten teklif vermiş olacaksınız. Parçanın sizde kaldığını
bileceksiniz. Teklif verdiğiniz her parça zaten sizde kaldı. Hatta şöyle
söyleyeyim bir adım daha ileri gideyim. Açıkçası o şekilde çalışmak
istiyoruz. Kabiliyeti sizde varsa ben bu parçayı almam diye bir şey değil. Hani
o parça kabiliyet dahilindeyse ııı size de ııı bu halledilecek altersiyon edecek
şekilde bir işlem firmalarına kaydedilmek istiyoruz. Hani sizde de bunu yapmak
isteriz. Hani ııı parçanın kabiliyeti var. Size bilgi vereceğiz. Maille
atacağız. Bu parçaların kayıt tarafında yapılmıştır. Ya da bu parçaların kayıt
tarafında yapmak istiyordur. Dönüş yapınız diye. Iıı buna göre her parçanın
kaydını yaptık. Siz bu parçalara Nasıl haberdar olacaksınız? Eğer doğrudan yüzey
işlem planlaması basılmışsa sadece yüzey işlem varsa planlamanın içerisinde,
bunun kaydını doğrudan sistemsiz olarak size yapıyoruz. 
MMetehan Kalem

35:21

Hani parçada oradan TUSAŞ'tan çıkıp size gelecek bir iş parçası, size gelecek,
siz yüzey işlemini yapın. TUSAŞ'ı geri satacak şekilde planlanıyor. Bir de şöyle
ilerliyor ki, bu iş hakimimizin nereden baksanız yüzey 80, 85'i çok rahat
oluşturuyordu. Alt yüklenici olarak biz atıyorum ARM makine var. ARM makine
Talaşlı İmaret'in yaptığını biliriz. ARM makineye demişiz ki sen bu parçayı
EST'ye gönder. ARM makine de bizim o kaydımızı da EST'ye gönderir. Siz bunları
maillerden takip edebilirsiniz. Hani maillerde zaten o parça ya teklif vermiş ya
size sorulmuş olacağı için size geleceğini biliyorsunuz. Doğrudan olmasa da ARM
makine üzerinden geliyor. Evet, tam olarak tarihini kestirmek biraz zor. Çünkü
size iletecek olan firma onu size ancak gönderdiğinde bilebileceksiniz. Ya da
statüsünü çevirdiğinde, statüsünü değiştirdiğinde bilebileceksiniz. Ama burada
da sizin zaten yaklaşık iki haftalık gibi bir şeyiniz oluyor. Prosesi alıp satış
yapmak için iki haftalık gibi bir getiriniz oluyor. 
MMetehan Kalem

36:26

Bu da yeterli bir nokta olarak öngörülüyor şu an için. 
AAhmet Furkan Öney

36:33

Bizim başka bir toplantımız daha var. Kusura bakmayın ama birazdan sonlandırsak
olur mu? Sizin için uygun olur mu? Estağfurullah Ahmet Bey. Bizler sizlerden
noktada bu test paneliyle ilgili dönüş bekliyoruz. Bu şeyde olmasın. Evet
evet. Kletmen kletle ilgili husus bence şu an belirsizliğini koruyor. Onu bir
netleştirin. Yani kromik aset ilerledikten sonra hem Burak Bey'in o sorusu diğer
bu bütün planlama hepsi onun üstüne gidecek. Bu olmadan diğeri zaten
ilerlemiyor. Bunu çözersek öncüsülerden ricam daha hızlı ilerlemesin. Tamamdır
iş aktarım konusunda zaten Mete Han Bey size gerekli bilgileri
verdi. İhtiyacınız olduğu durumlarda da gerekli desteği sağlayacaktır. Aynen
öyle. Kalifikasyon süreciyle alakalı da tıkandığınız herhangi bir konu olduğunda
biz zaten buradayız. Her şekilde destek vermeye hazırız. Şu test kuponuyla
alakalı alternatif oluşturulması için de ben Pınar Hanım'la da görüşeceğim
gerekirse. Siz bir mail atın beni Sisi'ye de koyun. 
AAhmet Furkan Öney

37:42

Şu an Aralık sonuna kadar daha demin konuştuğumuz gibi o süreçleri de tamamlamış
olalım inşallah. Tamamdır. Çok teşekkür ederiz. Biz teşekkür ederiz. Kolay
gelsin. İyi çalışmalar diliyorum. 
MMetehan Kalem

37:57

Görüşmek üzere. İyi günler diliyorum. Hoşça kalın. 
AAhmet Furkan Öney

37:59

Görüşmek üzere. Arkadaşlar teşekkürler. Toplantısı kapandı galiba. Halim Bey
açık galiba. Ben kapatıyorum o zaman. Çok teşekkür ederim. Kolay
gelsin. Görüşmek üzere sağ olun. 
00:0038:45
1×










Continue viewing the meetingTranscribe, summarize, search, and analyze all your
voice conversations.
Continue with GoogleContinue with Microsoft
Why does Fireflies require access to my calendar?
By signing up, I agree to Fireflies' Terms of Service, Privacy Policy  and Data
Processing Terms. Security is our top priority. Learn more
SECURED BY 256-BIT AES AND TLS ENCRYPTION